" День спільнодії"
З 1 травня розпочато «Місяць обізнаності про ментальне здоров’я». З цієї нагоди, в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» впроваджується тематична хвиля комунікаційної кампанії «СенсоТека «Ти як?».
15 травня в ліцеї організовано проведення тематичних заходів Дня спільнодії у різних локаціях, приуроченому до Дня сім’ї. Модератором є практичний психолог, яка розповіла про сенси життя.
Розпочався День спільнодії із локації «Спо». Шукайлик Х.Р. провела веселі рухливі ігри та естафети.
Локація - руханка «В здоровому тілі – здоровий дух», «Посміхайся - заряджайся» - провели учні учнівського самоврядування під керівництвом практичного психолога.
Локація «Куток читання абетки стійкості» - проведено ЗДВР Романюк Н.С. та практичним психологом Григор’євою Н.М. з учнями 1-5 класів. Абетка стійкості – це скарбниця для емоційного й тілесного відновлення, де на кожну літеру є слово та пояснення, що воно означає та наведення прикладів. Завершилося заняття спільною «Руханкою сили».
Локація «Арт-терапія» - «Малюнок на камені, квілінг, малюнок сіллю, витинанки» - очолила Григор’єва Н.М., практичний психолог. Учні мали змогу розслабитися та показати свою винахідливість та творчість у різних видах робіт.
Локація «Настільні ігри» - працювала на перервах. Учні охоче проявляли бажання пограти у шашки. А керувала роботою – педагог-організатор Назарійчук Н.М.
«Створення мотанки» - цією локацією опікувалася вчитель трудового навчання Луканюк О.Д. Діти працювали над виготовленням для себе оберегу – ляльки-мотанки: хлопці створювали мотанку «козака», а дівчата – дівчину-українку. Кожен навіював своїй мотанці все, чого бажав для себе.
У локації «Малювання» - працювала з дітьми вчитель образотворчого мистецтва Зелінська Р.В. Тема - «Вишиванка»: створювали вишиванку із паперу, оздоблену різними візерунками.
«Аромо-терапія, релаксаційні техніки» - це локація, де задіяні були вчителі. Кожен присутній малював свою квітку ментального здоров’я кавою, визначав квітку щастя, в аромо-терапії пізнавали присутні запахи в кімнаті і старалися визначити домінуючий і приємний для себе запах. Хвилинка релаксу - розслабляючі техніки, відео, медитації.
Рефлексію є «Дерево усвідомлень», де учні могли зробити висновок: про що вони дізналися, що усвідомили для себе, що відкрили в інших, чи важливо для них дбати про ментальне здоров’я, що взяли з собою.