Доповнення до Стратегії розвитку
ПОГОДЖЕНО:
на засіданні педагогічної ради
протокол № 1 від 31.08.2023 р.
Директор ліцею___________С.Б. Юзюк
Наказ № _____від 30.08.2023
Доповнення до стратегії розвитку
Замулинецького ліцею
Матеївецької сільської ради
(з питання подолання освітніх втрат)
на 2019-2020/2023-2024 н.р.
План заходів з подолання освітніх втрат
№ |
Захід |
Дата |
Характеристика |
Виклики |
Коментарі |
Відпо-відальний |
1. |
Другорічництво |
Протягом 2023-2024 н.р. |
Організація додаткового року навчання для учня 9 кл. Чайки Станіслава, залишеного рішенням педради на повторний курс
|
1. Низька мотивація учня. 2.Повторне проходження всіх навчальних тем. 3.Високий ризик пропусків занять |
Організувати контакт з мамою дитини, замовити свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти |
Дирек-ція, клас-ний керівне 9 кл. |
2. |
Перегляд та адаптація освітніх програм |
До 10.09.23р. |
Перегляд освітніх програм із метою їх адаптації до потреб здобувачів освіти |
1. Необхідна діагностика виявлення тем, щодо яких є прогалини. 2. Труднощі, пов’язані з заохоченням та організацією роботи вчителів 3. Адаптація навчальних планів і навчально-методичного забезпечення 4. Не всі теми зможуть бути опрацьовані (упор на ключові теми) |
Потребує значної підготовки. Треба продумати профілактику переванта-жене учнів. |
ЗДНВРЗавфі-лією |
3 |
Розробка додаткового матеріалу з ключових навчальних тем |
Протягом року |
Розроблен-ня додаткового освітнього контенту, акцентованого на темах, що потребують надолужен-ня |
1. Низька мотивація учнів. 2.Необхідність змін у календарно-тематичному плануванні.
|
Може допомогти в заповненні прогалин, за умови знаходження важелів для мотивування учнів до додаткового навчання. Учитель може рекоменду-вати ознайомитися з тим чи тим матеріалом окремим учням відповідно до їхніх потреб або користувати-ся ним на уроках для надолуження прогалин у знаннях класу |
Педпраців-ники |
4. |
Методична підготовка вчителів до роботи з учнями, які мають навчальні втрати |
Протягом року |
Забезпечен-ня курсів для вчителів із питань ефективних технологій подолання навчальних втрат |
1. Час на розроблення 2. Потребує додаткових фінансових витрат |
Важливим елементом навчання має бути донесення до вчителів способів поєднання поточного освітнього процесу із заходами з надолуження навчальних втрат |
ЗДНВРЗавфі-лією |
5. |
Посилення взаємодії й співпраці вчителів |
Протягом року |
Посилення шкільної автономії та утверджен-ня практик співпраці педколективу |
1.Слабка співпраця вчителів з різних освітніх галузей 2. Відсутність якісних даних щодо успішності учнів. 3. Інертність педагогів, сповідування застарілих підходів до роботи
|
Посилення шкільної автономії необхідно не лише для подолання навчальних втрат, а й для більш ефективної освітньої діяльності загалом. Це дасть змогу більш ефективно адаптуватися під потреби учнів . |
Педколектив |