A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Замулинецький ліцей імені Степана Гуні
Матеївецької сільської ради

Доповнення до Стратегії розвитку

Дата: 19.12.2023 09:35
Кількість переглядів: 48

ПОГОДЖЕНО:

на засіданні педагогічної ради

протокол № 1 від 31.08.2023 р.

Директор ліцею___________С.Б. Юзюк

Наказ № _____від 30.08.2023


 


 

Доповнення до стратегії розвитку

Замулинецького ліцею

Матеївецької сільської ради

(з питання подолання освітніх втрат)

 

на 2019-2020/2023-2024 н.р.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

План заходів з подолання освітніх втрат

Захід

Дата

Характеристика

Виклики

Коментарі

Відпо-відальний

1.

Другорічництво

Протягом 2023-2024 н.р.

Організація додаткового року навчання для учня 9 кл. Чайки Станіслава, залишеного рішенням педради на повторний курс

 

1. Низька мотивація учня.

2.Повторне проходження всіх навчальних тем.

3.Високий ризик пропусків занять

Організувати контакт з мамою дитини, замовити свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти

Дирек-ція, клас-ний керівне 9 кл.

2.

Перегляд та адаптація освітніх програм

До 10.09.23р.

Перегляд освітніх програм із метою їх адаптації до потреб здобувачів освіти

1. Необхідна діагностика виявлення тем, щодо яких є прогалини.

2. Труднощі, пов’язані з заохоченням та організацією роботи вчителів

3. Адаптація навчальних планів і навчально-методичного забезпечення

4. Не всі теми зможуть бути опрацьовані (упор на ключові теми)

Потребує значної підготовки. Треба продумати профілактику переванта-жене учнів.

ЗДНВРЗавфі-лією

3

Розробка додаткового матеріалу з ключових навчальних тем

Протягом року

Розроблен-ня додаткового освітнього контенту, акцентованого на темах, що потребують надолужен-ня

1. Низька мотивація учнів.

2.Необхідність змін у календарно-тематичному плануванні.

 

Може допомогти в заповненні прогалин, за умови знаходження важелів для мотивування учнів до додаткового навчання. Учитель може рекоменду-вати ознайомитися з тим чи тим матеріалом окремим учням відповідно до їхніх потреб або користувати-ся ним на уроках для надолуження прогалин у знаннях класу

Педпраців-ники

4.

Методична підготовка вчителів до роботи з учнями, які мають навчальні втрати

Протягом року

Забезпечен-ня курсів для вчителів із питань ефективних технологій подолання навчальних втрат

1. Час на розроблення 2. Потребує додаткових фінансових витрат

Важливим елементом навчання має бути донесення до вчителів способів поєднання поточного освітнього процесу із заходами з надолуження навчальних втрат

ЗДНВРЗавфі-лією

5.

Посилення взаємодії й співпраці вчителів

Протягом року

Посилення шкільної автономії та утверджен-ня практик співпраці педколективу

1.Слабка співпраця вчителів з різних освітніх галузей

2. Відсутність якісних даних щодо успішності учнів.

3. Інертність педагогів, сповідування застарілих підходів до роботи

 

Посилення шкільної автономії необхідно не лише для подолання навчальних втрат, а й для більш ефективної освітньої діяльності загалом. Це дасть змогу більш ефективно адаптуватися під потреби учнів .

Педколектив


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень